less 123

Hallåå! Befinner mig just nu i köket och är sur, trött och irriterad, allt på en gång! Åh.. Just nu hatar jag skolan, vill gå och dra täcket över huvudet. Hade glömt böckerna i skolan under helgen så kunde inte göra provet vi skulle ha i medicin idag så fick ta och göra hemprov istället som skulle vara inlämnat 20.00, jag börjar klockan 6 och får stressa som en idiot och bli sur som fan. När man har chansen till att göra något riktigt bra får man istället stressa ihjäl sig å skriva helt tjorvigt, helt suuuuur och less. Vill döda alla i min närhet just nu, ska fan gå och duscha och sen dra täcket över huvudet, glöm allt jag sa om att detta var en bra måndag. Usch, finns inga bra måndagar, blä.  
 
Hoppas ni får sova dåligt inatt, det kommer säkert jag göra för det går aldrig att sova på veckorna eller sova över huvudtaget med min jävla cp nacke, äckel nacke
 
mvh, mogen tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0