julafton 2012 is oveeer

Hallå! Har nu kommit hem från julfirandet. Gud så skönt att vara hemma!  Har iallafall haft en riktigt bra julafton, ätit gott och haft det gott! Har fått allt som jag önskat mig i julklapp så bättre än såhär blir det nog inte just nu :) Nu håller jag på att lägga in en massa nummer i min nya mobil och såå! Nåväl, nu ska jag väl strax gå och lägga mig i sängen och se någon film och bara ta det lugnt.
 
 
Alltså.. Jag har fotat bilder på allt (endast för att visa er) men jag orkar fan inte börja ladda upp, haha... Men kan iallafall skriva vad jag har fått eller vad jag kommer ihåg att jag har fått..   Har fått en ny telefon, nytt löshår, mobilskal, tjocksockar, pengar, smink, någon datorsakemojj som man har under datorn typ data stöd?! och sen så har jag fått massa presentkort också.. Så nöjd! :D Hoppas ni läsare har haft en riktigt bra jul :D
 
Nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig i sängen och se någon film. Vi hörs imorgon, puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0