hårhårhår

Hallå! Nu har alla gäster farit och jag har landat i soffan och kollar på så mycket bättre, återträffen. Har haft en trevlig eftermiddag med släkten, när alla dom hade farit så satte jag mig och krigade bort mitt löshår. Nu är jag "kort" hårig igen, mitt hår har faktiskt växt nuu!! Omg.. Haha ;)  Nu ska jag vara duktig och snäll med mitt hår, har ju faktiskt inte tonat det sen i augusti (stort steg haha). Nu ska jag vara skötsam med håret så det växer ska även undvika att använda löshår så mycket för det sliter så jävulskt så ska använda clips istället då man känner för att ha långt hår :)
 
Typ i september/augusti
Och så nuuu, det har ju faktiskt växt lite + att det nu inte var så värst plattat här heller haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0