godnatt

Tjenis, nu är jag här igen och ska skriva någonting helt onödigt. Men det är såå bra tidsfördriv att blogga ibland haha! Ligger iallafall i sängen och såg just klart ett avsnitt sons och ska strax slå igång ett avsnitt sex and the city och somna tlll det. Sons är för bra för att somna till, haha. 
 
Längtar inte tills alarmet ringer 06.00 imorgon, fan vad jobbigt. Men efter en hel helg hemma så kan det vara helt okej att komma sig till skolan och träffa lite folk! Nä, nu ska jag kicka igång sex and the city S03E04, tjo. 
 
Hittade en pinsamt gammal bild från 7an, hur kunde jag se ut sådär? Var är mina ögonbryn? Hur överdrivet med fågelbajs hade jag inte? Hur sönder blonderat var inte mitt hår? Jag saknar min rosa kamera.. 
 
Om några år kommer jag garanterat sitta och säga exakt samma om hur jag ser ut nu, haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0