Godnatt

Tjenis, har ju kastat mig i sängen och intagit sängläge, fasike så skönt detta var! Här ska jag ligga dom kommande 8 timmarna och bara slappna av innan det är dags att stiga upp igen.. Imorgon har jag en lååång dag framför mig, går först skola 8-15.30 och sen är jag hemma kring 4 och hinner bara kasta i mig middag så ska jag och jobba och tjäna mig lite cash, ska även jobba på söndag också. Cash is king! Hade dock varit ännu bättre om det hade varit lite mera timmar = mera pengar.. Men jag ska väl inte klaga, får ju någonting iallafall!
 
Nu ska jag slå igång ett avsnitt sons och kolla på det tills det blir dags för mig att sova, hoppas det blir snart orkar inte kriga upp imorgon också utan att fått mig nå sömn typ, speciellt när jag har så jävla fullt upp hela dagen också. Kommer vara dör imorgon kväll då jag kommer hem, haha. Då kommer jag nog sova jävligt gott! Nåväl, vi hörs imorgon. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0