Godnatt.

Har precis landat i min gudomliga säng igen, såå skönt. Har spenderat nästintill hela dagen här i sängen, har varit helt slut i hela kroppen och huvudet så har bara sovit, sovit och sovit. Tänkte att jag aldrig skulle lyckats bli trött nu ikväll men är redan helt trött igen så ska ta och försöka sova snart. 
 
Imorgon ska jag till luleå och inhandla dom sista julklapparna, känns lagomt härligt att lönen också kommer imorgon! Underbart.  Nu får jag ju hoppas på att jorden inte går under inatt, jag måste ju få använda upp min lön haha. Tänk att dom har gjort en film om världens undergång, tänk att dom har gjort en film om morgon dagen. Känns så jävla fult, jorden kommer inte gå under ännu. Någon gång kommer det ju hända, men inte i morgon eller dom kommande åren.. Inte under min livstid iallafall..
 

Kommentarer
Postat av: Emelie youknowwho!

Hoppas att du har rätt! Är skitskraj just nu, de är så mycket jag vill hinna med innan jag dör!

Svar: Haha, söt!
eveliinae.webblogg.se

2012-12-20 @ 23:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0