godnatt.

Tjolelopp! Har precis lagt mig efter sängen efter en ovanligt bra söndag! Idag for jag och Johanna och besökte Emelie, hon fick fixa mina naglar så dom också får vara fina imorgon och så har vi pratat på och svammlat, like always.  Sen for jag och Johanna in till kalix, jag köpte strumbyxor och sen köpte vi oss thaimat och for hem och käkade det, sen har vi inte gjort speciellt mycket. Eller jag har klippt till mitt löshår, nu ser det inte förjävligt ut! Ser hemskt ut att ha löshår och så är det inte inklippt.. Iallafall på mig! 
 
Johanna for iallafall hem nyss och jag har nu lagt mig i sängen, är faktiskt helt slut. Såå nu ska jag slå igång hart of dixie och kolla på det tills ögonen faller igen. Ska ta och kasta in en bild på naglarna också :)
 
Är nästan omöjligt att få rättvis bild på detta, men har iallafall guldigt klitter på tipparna :D Enkelt men ändå festligt :)
(och ja, jag är medveten om att jag har korvfingrar, hahahha..) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0