godmorgon?

Godmorgon! Alltså, jag är redan vaken, jag orkar inte redan vara vaken. Vad fan ska jag göra vaken? Det suger att vara förkyld för då vaknar man förefan för att man inte kan andas och sen då man väl har dränkt sig i neseril å kan andas igen så kan man inte somna om, haha åh, vilka problem.  Men ska faktiskt försöka någon gång till, upp från sängen ska jag då inte föräns på någon timma. Senare idag någongång, ikväll eller något sådant så ska jag & Johanna iväg och vara med Emelie en sväng, jag har ju faktiskt börjat bli frisk så då är det svårt att hålla sig hemma även fast jag fortfarande borde göra det....
 
Okej, jag har skit tråkigt och min blogg suger så jag kör på en sånnhär lista man alltid gjorde förut på sina bloggar men aldrig slutförde! 
 
Dag 01 - Lite om mig
Dag 02 – Mina föräldrar
Dag 03 – Typ av killar jag faller för 
Dag 04 – Min mobil
Dag 05 – Min dag
Dag 06 – Mina syskon
Dag 07 – Den här veckan
Dag 08 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 09 – Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med
Dag 10 – Det här får mig att må bättre
Dag 11 – Mina rädslor
Dag 12 – Det här saknar jag
Dag 13 - Favoritfotot
Dag 14 - Min favoritsport
Dag 15 - 3 saker jag gjort idag
Dag 16 – Varför jag började blogga
Dag 17 – En bild på dig och en vän
Dag 18 – Detta ångrar jag
Dag 19 – En låt som får mig att gråta
Dag 20 – Det här önskar jag mig just nu
Dag 21 - Mina bra & dåliga sidor
Dag 22 - sju sanningar om mig
Dag 23 – Den här månaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0