Fredag!

Hallå! Har helt glömt bort att blogga idag, men sånt händer, ni missar ju ingenting skit viktigt precis såååå!  Iallafall.. Idag har jag varit till Luleå en snabb sväng och sen när jag kom hem tog jag någon timmas powernap, åt middag, sett på då mamma har gjort knäck och vräkt i mig det. Har även försökt mig på att göra 5 minuters kola, det blev jävligt gott men jävligt fult. Haha! Bättre lycka nästa gång..
 
Nu har jag nyss duschat och sitter framför tven och kollar på pirates of the caribbean med Linn & Matte!  Imorgon får vi se vad som händer, ska nog till Luleå eller Kalix på förmiddagen och sen på kvällen kanske det blir lite festligheter. Vi får se hur det blir! Nu ska jag kolla på det här och sen blir det väl sängen, vi hörs imorgon eller senare kanske. Puss!
 
Varning för närbild, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0