första advent!

Godmorgon! Ligger i sängen och drar mig, känns allt för jobbigt att stiga upp men ska strax ta och göra det och kasta mig i duschen och fräsha till mig! Idag ska jag försöka mig på att börja läsa och försöka lyckas läsa ut min feta bok som är på engelska och som ska redovisas på tisdag.. haha åh detta kommer inte gå bra! Men vi får hoppas på det bästa, haha. 
 
Nåväl, idag har jag inte hunnit med någonting typ. Har sett julkalendern och några avsnitt sons. Idag är det även första advent och det snöar för fullt, äntligen!! Jag brukar inte vilja ha snö, men nu tycker jag det är dags att den kommer för att stanna, vad är en jul utan snö liksom? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0