död

Hej! Ligger nu i min underbara säng och har paltkoma, var ett tag sen och det satt riktigt bra faktiskt! Haha.  Ligger iallafall just nu under täcket och bara skakar, alltså.. Jag försöker må så bra som möjligt men min sjuka håller på att komma ikapp och jag måste vara frisk imorgon för vi ska på ett äldreboende och lära oss lyfta, lyfta rätt osv.. Så kan ju inte missa det liksom, orka att jag alltid har så jävla dålig timing(?). 
 
Nu ska jag slå igång filmen Holes som jag ska se till engelskan och redovisa för engelska läraren imorgon, jag orkar inte. Den är 2 timmar lång och där försvann allt sug till att se den filmen. Hatar långa filmer!  Ska spola mig igenom den nu, hejdå..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0