Dag 01 - Lite om mig

Woho, let's do this! Ni har ju aldrig läst någonting om mig, visst?;) Haha.
 
Nåväl, jag är ju som sagt Evve (eller heter ju egentligen Evelina men det är ingen idé att du kallar mig det för jag reagerar inte på det..)  och jag är 16 år UNG. Jag älskar att lata mig, typ sova i flera timmar eller bara ligga i sängen hela dagar och bara kolla serier istället för att behöva umgås med människor, haha. Ja jag tycker ju även om att umgås med mina vänner, även om jag väljer sängen före dom ibland, nästan alltid.
 
 Som person är jag oftast väldigt glad, kan vara jävligt korkad, ha sjuka skämt (eller ja dom är mer kassa än sjuka nog) och ja det far runt ganska mycket sjuka tankar i mitt huvud som jag också delar med mig utav ibland så dom som umgås med mig får helt enkelt leva med mitt sjuka ja!  
 
Jag älskar att vara bland människor, göra roliga spontana saker och hitta på nya grejer! 
 
(sista raden lät som någon slags kontaktannons.. men jag är ju singel så why not liksom;)  .. kidding)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0