blablabla..

Haha, alltså.. Klockan är inte ens nio och jag har redan lagt mig i sängen, men min kropp vill inte sammarbeta. Värker som fan i huvudet och hela kroppen bara värker också, huvva. Känns som att jag har feber och hela jävla kittet, oj vad ovanligt. Får hoppas på att jag mår bra imorgon då jag vaknar och att det bara är något tillfälligt för jag orkar inte vara hemma, det är så jävla tråkigt..
 
Nu ska jag försöka läsa igenom glosorna som vi har till imorgon, iallafall någon gång. Får väl se hur mycket mitt huvud pallar, det är till och med hemsk att blunda, åh jag hatar när jag har såhär jävla ont, ingenting hjälper. Att blunda och försöka sova går inte ens. 
 
Känner på mig att detta kommer bli en lååång kväll/natt..

Kommentarer
Postat av: ellen

Ville bara tipsa om att det pågår en frågestund på min blogg nu, hade vart kul om just du frågade något! Den som frågar flest frågor vinner länkning i ett inlägg på fredag!

2012-12-18 @ 15:46:48
URL: http://elllenz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0