2012:

Tar och gör ett inlägg om vårat älskade 2012!
 
Denna bild är från början av året och detta var nog den mest stördaste kvällen på hela 2012 för mig..  Haha åh! 
Hade en kunglig kväll med bra folk hemma hos mig i somras,  jag & älg ♥
Här firade vi Emelie och gjorde även fredag den 13onde till en riktigt bra dag ;-)
Firade jossan som fyllde 15!  (Var också i början av året, detta blir i lite o-ordning haha)
Muckfotot 2012, hahaha!!  Ingenaning om vad jag jag skulle vara, i sista minuten hittade jag en afro peruk och drog på mig riktigt fula kläder!
JAG GICK UT OCH KLARANDE GRUNDSKOLAN! Bästa dagen på länge, fan vad glad & stolt jag var efter allt kämpande:)
Var och festade i världens minsta by men hade sjukt kul men roligt folk och gjorde om det massvis med gånger. Allt är vad man gör det till ;)
Sommarjobbade för första gången, halva sommaren. Blev rik, shoppade upp allt & blev fattig..
Takida kom till lilla kalix, var självklart tvungen att fara ;-)
Påskdansen hehe
Slog ihjäl min handled på fyllan och fick fara och röntga den, lyckades även vara med i bilkrock samma dag haha!!
Kom in på vård&omsorgs programmet där jag trivs som fisken i vattnet!
Höll mitt nyårslöfte i ett halvår, denna gång ska det blir hela året! Var hurtig och tränade 5 dagar i veckan.
Var vampyr på halloween med röda linser, huggtänder och självklart blod!
Gjorde min efterlängtade tungpiercing som jag tjatat om i flera år, haha.. 
JAG SLUTADE RÖKA!  Fan vad stolt jag är. Fast jag feströker, men det är tillåtet eftersom att jag ändå festar så pass sällan nu mera haha :)
 
 
Mer än såhär orkar jag faktiskt inte ladda upp! Men har haft ett helt okej år faktiskt, det började riktigt bra och slutar riktigt bra, iallafall som det känns nu :)  Jag höll dock inte mina nyårslöften som var att börja träna (vilket jag gjorde men aldrig slutförde helt) och så skulle jag sluta röka, vilket jag faktiskt gjorde men inte direkt dagen efter nyår utan typ 10 månader efter haha. 
 
Förutom det så har allting varit rätt så bra, det har varit lite upp&ner men det har alltid löst sig. Jag har gjort misstag som jag nu har lärt mig utav och inte lär göra om, jag har blivit betydligt mognare det här året. Tack gud för det!
 
 
Nu tar jag och skrivet upp nyårlöfterna för 2013:
 
- Ej börja röka igen, endast feströka (haha)
- Börja träna och tappa minst 10 kilon till sommaren, ska svälta mig..
- Satsa högt och göra det bästa jag kan ifrån mig i skolan 
 
Inga märkvärdiga löften, men någonting är det ju iallafall.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0