vad jag har gjort idag!

Goddagens, eller godkväll eller något! Har helt enkelt inte haft tid att blogga på hela dagen, har sovit, duschat, fixat mig och sen har jag och Johanna varit och premiär ätit på Roady, blev en plankstek som var riktigt god. Mums! Efter det promenerade vi hem till mig och gjorde lite allt möjligt. Sen har vi varit ute och cruisat med moppen och den har även hunnit pajja så pappa fick komma och till lite  så vi kunde ta oss hem så han kunde fixa problemet. Sen har vi varit lite överallt igen och kom hem till mig för en timma sen och hamnade framför tven tills nyss då Johanna for hem och jag har lagt mig i sängen och ska se oth och käka några gudomliga mackor. 
 
Det var min dag idag, nu har jag inte mycket mer att beräta. Ska kolla oth och ta det lugnt tills jag somnar, imorgon är det lovat stor sol hela dagen så jag ska fan ställa alarm på 12.00 och häva mig ut och sola då om det är sol dvs!
 
Kastar in en bild på plankan, mums! Tänk att töre fixade sig en bra resturang med riktigt godmat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0