torsdag!

Tjohej! Har inte varit hemma under dagen och eftermiddagen så därav dålig uppdatering. For till kalix vid 2 tiden och umgicks med Emelie! Har fixat lite med hennes nya och fina hår (!!!) och sen har vi fotat en massa bilder hehe. Har dock dom inte på min dator men ska få tag i dom via Emelie på något sätt så ska jag visa er några, om det finns några som går att visa, haha. 
 
Nåvåäl, nu är jag hemma och mamma håller på koka ägg sen ska jag ta å göra räkmacka då det är klart. Fan så gott! Sen ska jag fan sova direkt. Eller ligga i sängen och kolla vd först, sen sova ;-) Vaknade typ 10 idag och krigade emot att somna om för ska försöka vänta tillbaka dygnet med 2 timmar iallafall. Denna sommar har jag ju faktiskt inte lyckats skruva om dygnet så jävulskt som jag brukar göra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0