torsdag, tråkiga torsdag

GODDAGENS!  Idag har jag gjort en massa interssanta saker som ni säkert jätte gärna vill läsa om. Min dag började med att alarmet ringde, jag steg upp, gjorde mig en macka, åt, la mig ute och solade i någon timma, gick in och duschade, åt middag, färgat linns hår, fixat mig och nu sitter jag här och chillar och väntar på att vi ska fara iväg till jämtön på "kalas" hos min systers pojkvän Johan som fyller hela 25 år idag Oj, skrev jag 25? menade  35 hehehe...
 
SÅ, nu har jag ingenting att göra tills vi ska fara, ska iallafall gå och pissa. ( skräll att jag är kissnödig då jag bloggar ). Sen ska jag väl någongång fara iväg åt jämtön. Imorgon ska jag med jennelow och shoppa i luleåå, blir mest troligt en piercing rikare också. HEHeheh, löv it. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0