tisdag

Hemma från skolan nu, fan så skööönt. Slutade halv 11 och då vandrade jag direkt till bussen och åkte hem, kom hem och gjorde två riktigt smarriga varma mackor. Dom satt där dom skulle! Nu ligger jag i sängen och kollar på pretty little liars och ska ta och vila mina ögon i någon timma. Fan så skönt! 
 
Imorgon har jag mest troligt lång skoldag, hur ska jag orka? Hoppas lärarna är lika snälla imorgon som dom var igår och idag,  vi har inte haft någon riktig lektion ännu idag har vi "spelat" nå kort spel där man skulle svara på frågor så folk lär sig saker om en osv..  Sen har vi skrivit ett brev om våran linje, om oss själva och en massa sånt som vi ska få tillbaka då vi går i 3an. Haha, kommer bli kul å läsa ;-)
 
Govatten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0