sooool

Goddagens! Har inte orkat blogga idag, det är ju hur fint väder som helst och har varit det hela dagen så jag har legat ute och solat ett tag, sen duschat och varit till jämtön en snabbis. Sen har jag faktiskt bara tagit det lugnt, har en jävla hemsk huvudvärk och är helt likblek i ansiktet och trött. Åh, hatar mitt huvud. 
 
Nu ska jag kolla om det finns några snygga kläder, är sugen på lite internet shopping. Var ju faktiskt ett bra tag sen sist, fast kanske väntar med det tills imorgon eftersom att jag ska till happis/finland och besöka ikea och kolla deras utbud utav kläder (nej inte ikeas utbud av kläder, dom andra affärernas haha).
 
Nåväl, nu ska jag forsätta ligga och dö, är så trött att jag inte ens orkar svara på sms men jag kan inte somna ändå. Det värker i händerna och armarna av att ligga och blogga. Döööö
 
I love everybody on my own way ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0