skola imorgon.. neeeej

HEEEEEJ! Evve hääär, eller ah.. Vem annars skulle driva den här värdelösa bloggen. Nu är det såhär att jag har väldigt tråkigt så tänkte att jag tar och bloggar.  Har nyss duschat och fixat lite saker inför imorgon, skolan börjar. Jag börjar ny skola, jag börja gymnasiet, jag börjar ju fan bli stor nu... VILL INTE!
 
Det absolut bästa med ny skola - DEN HAR INGA JÄVLA ÄCKLIGA TRAPPOR!!!! Min förra skola hade 150 trappor och var alledens för stor. Man var typ svettig efter att gått igenom skolan, hahahha nej men typ! Nu ska jag leta reda på en hårborste sen ska jag föna håret så jag slipper göra det imorgon.  Lär ju kanske blogga ett till inlägg senare utifall att jag inte kan somna inatt.... Hejdåå!1
 
santsantsantsant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0