piteåå!

Tjohej! Har just lagt mig i sängen och det kändes mer än underbart. Fyfan vad jag har saknat sängen idag. Jag och Emelie blev väckta just före 7 imorse och klädde på oss, satte oss i bussen och styrde mot piteå med hennes föräldrar eftersom att det är nolia mässan där just nu och Fredrik skulle ha rallycross bilen stående där idag mellan 10-20.00, gissa om man var nå trött och less mot slutet? Haha.. Men ändå har dagen rullat på!
 
Kortfattar dagen då, "jag och kortfatta" skämtet.  Har shoppat två nya linnen, ätit thaimat, suttit på stol i flera timmar, vandrat runt, träffat molly sanden och fotat bild med henne och även hört henne + andra artister live eftersom att Fredriks bil stod och visades just breve scenen så vi hade lite v.i.p plats haha ;-)  
 
Nu blir det för mycket text..  Iallafall, det var vad jag gjorde idag! Eftersom att jag bloggade endast en gång igår så drar jag gårdagen snabbt också efter det. Jag och Emelie bakade pizza, det blev hemskt jävla gott, vi måste bli pizza bagare om vi inte duger till att bli någontins annat i livet..! På kvällen blev det att fara ut med Petter och Dennis en sväng och fara till Erik och spela kort i någon timma, sedan till draggen - köpa flott och sen for vi till Emelie igen och såg film och åt onyttiga saker tills vi somnade!   
 
Det bästa med att vara borta några dagar är att när jag kommer hem har mamma alltid städat mitt rum och renbäddat sängen. Ibland är hon riktigt riktigt underbar, speciellt idag med tanke på hur jävla slut jag är i huvud och ben efter en hel dag utomhus + få timmars sömn...
 
NU ORKAR JAG INTE SKRIVA MER SÅ KASTAR IN LITE BILDER. 
 
Här trycker jag ner alla små ungar för att stå som ett fån och fota en bild medans Molly skriver autografer, HEHE
OCH HÄR ÄR VI PÅ BILD MED HON!(ignorera att jag ser ut att vara på smällen..)
JA jag köpte ett Justin Bieber linne, har kändis crush på han.. Haters gonna hate! HEHE
Lill wayne linne också! Lovers gonna love
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0