orka blogga

Heluuu!!  Vet ni vad? Jag vet faktiskt aldrig hur jag ska börja mina inlägg... Det blir alltid samma sak! Hur kul är det att läsa om vad jag gör egentligen? Kan inte vara kul alls och ändå har jag mina trogna läsare haha!   Nåväl, vad gör jag nu då? Absolut ingenting. Idag har jag sovit bort halva dagen, sen har jag inte gjort någonting mer vettigare än det. Har duschat, sminkat mig och nyss har jag haft fight med garderoben för att jag inte har en enda jävla aning om vad jag ska ha på mig, åååhh!!
 
Så nu skiter jag i garderoben, har gett upp sökandet efter några helt vanliga klädes plagg. Finner bara en massa tråkigt, festligt, somrigt och allt sånt som jag inte vill ha på mig idag!! Går fan naken, ah bra.  Nu ska jag kolla på oth och ligga i sängen och vänta på bättre tider. Vad kan man annars göra när man bor i töre?Woho bilbingo på fredagar är allt vi har ett erbjuda OCH shell, det är det bästa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0