onsdag!

Goddagens! Har inte orkat blogga någonting idag, finns inget vettigt och göra eller skriva så jag har helt enkelt inte orkat blogga om typ.. Ingenting?! Nu har jag iallafall nyss sminkat mig och plattat igenom håret och sitter och pratar på med Linn, Bella & Mamma och sånt. Får se vad som händer senare ikväll om jag far och gör någonting!
 
Idag har jag inte gjort något speciellt mamma är barnvakt hela veckan åt Willy så har väl haft fullt upp med honom t.ex putta fart på hans jävla gunga som han har här och blir ALDRIG less det där gungandet... Senare har vi ätit grillat till middag + bakpotatis + vitlöksbröd. Mums!  Nåväl, nu ska jag hämta mig lite vatten och sen får jag se vad jag gör. Puss&go!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0