onsdag!

Goddag! Är hemma från skolan nu, skulle egentligen sluta halv 4 idag men slutade 1 istället och missade just den bussen så har fått sitta på skolan å vänta på kvart i 3 bussen haha.. Men hade sällskap så jag dog inte! Nu sitter jag och har just målat naglarna ett varv eftersom att det hade åkt bort lite sen jag målade igår.. Kan inte gå med missbildade färgade naglar (även om jag gör det var å varannan vecka haha).. 
 
Nu ska jag ta och vänta på att naglarna ska torka sen ska jag ta å ta bort det som kommit utanför och sen kolla på pretty little liars och kanske ta en liiiteen powernap tills det blir middagsdax. Nåväl, vi hörs senare eller något :)
 
 
Svartanaglar.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0