oijdlkdscjx

Asså.. Jag har legat i sängen hela dagen och kollat på Terra Nova.. Enda gången jag stigit upp är då jag har ätit frukost, middag eller bara varit sugen på något eller behövt gå på toa haha och sen då jag väl steg upp var jag uppe i en halvtimma och nu ligger jag i sängen och är redo för att se klart denna säsong har 3 avsnitt kvar!
 
Är beroende av detta, och självklart kommer pappa och trycker ner mig till botten och säger att det inte kommer komma några mer avsnitt av detta för det blivit något tjorv eller för att det gick dåligt (eller vafan de var för urkass anledning). Mitt liv suger,  min sista sommarlovs vecka kommer förhoppningsvis också suga.  
 
Åh, jag kommer inte orka leva längre.
Eller jo det kommer jag visst, kan inte gå och dö och missa mitt framgångsrika och lyckliga liv.
 
Visa lite positivitet till er läsare, eller gör jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0