Öhm, jag suger på att blogga???

Tjohej! Suger på att blogga om dagarna, men har ju faktist uppdaterat en hel gång idag ;-) Har nyss krypit ner i sängen och ska kolla lite avsnitt av oth, nu börjar det ju faktiskt bli spännande då jag ser 8onde säsongen som jag faktiskt inte har sett hundrafemtioelva gånger tidigare. Dock har jag laddar ner med typ japansk text hahaha! Tur man förstår engelska/americanska...
 
Idag har jag fått någon timma ute i solen, sjukt skönt. Sommaren kommer då hösten egentligen skulle kommit men jag klagar absolut inte eftersom att vi har haft en urkass sommar med allt för lite soldagar!  Har faktiskt lyckats få mig nu lite färg och inte se likblek ut som jag gjort tidigare..  Nu ska jag ställa alarmet på klockan 10.00 för då ska jag ut och sola imorgon, yr.no visar stor sol hela dagen imorgon också, nice dude!
 
Börjar bli mer brun än vit nu, hihi^^
(kändes roligt att lägga ut lite "naket?!" för det finns alltid någon hater som vill hata :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0