nytt i garderoben!

Hemma från luleå nu, for dit en snabbis med mamma, linn & matte eftersom att mamma bara skulle dit fort och köpa någonting åt jobbet. Men blev iallafall en overOVERsize tröja & ett par tjocka och bra leggings rikare!  Mitt köpstopp går inge vidare.... Ibland hoppas jag att jag inte hade vetat att jag har pengar på mitt konto eller att jag kan koden till mitt kontokort..   Nu ska jag ligga i sängen och må dåligt över mina pengar - problem tills jag ska fara och hämta ut mitt h&m paket, heh.. Har jag sagt att jag älskar internet shopping och affärshopping mer än allt?! Jag måste hitta en rik man
 
Leggings!
Och den brutala oversize tröjan som jag nog aldrig kommer kunna växa ur, heh.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0