nära döden & terra nova!

Ligger i sängen och är paranoid och tror att jag kommer dö under natten för att jag har ont i hela käften efter mitt jävla munskölj.. Det är typ giftigt det fan SVIDER I HELA JÄVLA KÄFTEN och det är fan plågsamt att dricka vatten också... Ok, det brukar svida medans man håller på gurgla det men det gör det inte utan det svider typ direkt man spottar ut och fortsätter i 9284 år.  Eller nej det svider inte, det bränner.. OCH SVIDER
 
Nu ska jag försöka komma på andra tankar än att mitt munskölj ska döda mig så jag ska börja se Terra Nova. Jag älskar allt som har med dinosaurer att göra så direkt jag såg att denna serie existerade så blev jag helt galen och nu har jag sett klart alla oth säsonger och kan äntligen påbörja Terra Nova. Hoppas fan det är bra för jag har stora förhoppningar.  Älskar dinosaurer filmer, serier, program. Det är fan det bästa som finns inom filmsaken även hajfilmer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0