MÅNDAG! f

Godmorgon! Överlevde natten trotts allt.. Händer rätt ofta att jag blir liten överdrivet paranoid i vissa stunder haha! Har iallafall varit vaken ett tag och varit upp och ätit köttbullar å mackaroner, nu har jag nyss användt det där hemska munsköljet och väntar på att den brinnande, svidande och hemska känslan ska dyka upp..... Fast på något sätt är det värre på kvällen.. HM!
 
Idag är det sol ute, jag orkar inte ligga ute och sola eftersom att det typ bara är 19 grader ute. Vi har till & med haft minus grader inatt. Vafan är detta?! Förra veckan hade vi över 30 grader varje dag och nu har vi minusgrader på nätterna haha. What the fuck. 
 
Nu ska jag se lite Terra Nova innan jag ska stiga upp igen och duscha och fräsha upp mig lite. Hörs senaaare!:D
 
Riktigt söt med gårdagenssmink och svart under ögonen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0