@luleååå

 Godmorgon! Har nyss fixat mig klart, skräll att jag alltid stiger upp för tidigt och är alltid klar förefan.. Glömmer alltid att jag inte tar mer än en halvtimma på att fixa mig typ.. Haha! Nu gör jag iallafall ingenting, sitter och tar det lugnt och mår illa. Hatar att äta frukost på mornarna mår alltid fan illa då!...
 
Vet inte heller vad jag ska tidsfördriva tiden med tills jag ska fara till bussen, vilket är ungefär 25 minuter tills det sker... Haha, nåväl.. Nu ska jag sitta här och vänta på bättre tider, sen mot luleå med Jennelie för shopping och lite annat. Niceeee dude!   Vi hörs då jag har kommit hem, om jag nu inte krockat i bussen eller bara allmänt dör. Isåfall så älskar jag mina vänner och min familj, hehe.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0