Luleå!

Tjoho! Har inte bloggat något idagm en direkt jag vaknade så kastade jag mig i duschen, fixade mig och sen for jag iväg till luleå med min familj och åt på kina, var riktigt jävla gott!  Sen for jag och Linn på h&m och fyndade lite medans mamma och pappa for och handlade. Hann även in på Lindex och fyndade en blus på rea hehe. Sen for vi hemmåt och nu är jag hemma och gör inte mycket sitter och kollar på nyheterna i brist på annat. Nu ska jag  gå och tvätta bort sminket, byta kläder och sen bara ta det lugnt hela kvällen tills det blir sovdags. 
 
Kastar in bild på vad jag köpt :)
 
Leggings - H&M
Tub top - H&M
Blus - Lindex 
Parfym - H&M
Lösögonfransar - H&M
Strumbyxor - Lindex 
KINAMAT ♥ - Östernspärla, världens bästa matresturang!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0