lööördag

Godmorgon! Eller ja vaken har jag ju varit i någon timma nu men vi säger godmorgon iallafall, någon är väl säkert nyvaken den här tiden :)  Ligger iallafall just nu på min säng och chillar för fullt. Har nyss sminkat mig och fönat håret, nu ligger jag här och väntar på bättre tider.
 
Kvällens planer är väl att förtära alkohol men det kan hinna ändras innan kvällen är här. Jag är hur trött som helst och är inte sugen på något festande just nu i denna sekund.. Men vi får se hur det blir, brukar ju alltid sluta med att jag far iväg iallafall.. Nåväl, nu ska jag se oth tills mamma ropar att det är middag. Hatar att vänta på god mat...
 
Bjuder på en skitful bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0