lk!

Tjoho! I'm alive, eller hur man nu säger... Ligger iallafall just nu i sängen och dör och planerar att sova liteee mera efter att faktiskt varit uppe sen tolv men blev tvär jävla trött igen och ska få bort denna jädrans bakfyllan. Iallafall, igår hade jag en mycket trevlig kväll, kapten röd levererade på kalaset! Han var riktigt jävla grym, helt klart värd att stå och trängas bland en massa jävla människor för att se! 
 
Idag mår jag som jag förtjänar, är helt slut i kroppen, då jag vaknade i morse var jag helt hes. Har jag skrikit något  åt hans låtar? Ohja, en hel jävla del haha! Nu ska jag slå igång oth och vila mig så jag förhoppnignsvis snart slipper denna hemska huvudvärk, illamående och segheten.   
 
Fotade en massa bilder på kapten röd igår, men insåg idag att det finns nog ingen bild som inte är suddig eller där jag har missat själva jävla scenen på fotot haha och inte tänkte jag heller på att fota då jag väl kommit långt fram..
 
Enda bilden som man faktiskt ser någonting på, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0