lalalla

Ligger i min säng och har precis ätit middag, innan det tog jag mig 1-2 timmar pn. Satt riktigt bra! Nu sitter jag och kollar runt på olika hemsidor och försöker få några idéer på vad jag kan önska mig i present eftersom att jag fyller år nästa vecka och jag har inga idéer på vad jag vill ha förutom pengar och det är inte lika kul att få pengar av mina föräldrar i present, mycket bättre å få en massa paket dååå!!
 
Nåväl, verkar inte bli något klokare av att kolla runt på internet, hittar ingenting jag är sugen på att ha, Jag som ALLTID brukar hitta någonting men nu är det tomt i huvud och hjärta...  Ska gå och börja bråka med mitt löshår, efter att det har suttit fast i mitt huvud i över 3 månader ska jag nu försöka få lös det eftersom att jag ska klippa&färga håret hos frissan på fredag så måste vara fri från löshår och tovor....
 
Lagomt risigt och tunt löshår, tur jag ska häva nytt till helgen. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0