kladdmuffins!

 
Har nyligt smakat på dessa kladdmuffinsen som jag har gjort i eftermiddag! Dom blev riiktigt jävla goda! Nu funderar jag på att faktiskt ta och städa mitt rum, det behövs. Mitt såkallade "sminkbord" existerar typ inte, det syns iallafall inte under alla saker, mina madrasser på sängen håller på ramla av, kläder på golvet, osv.. 
 
Hade behövt dammtorka mina hyllor också, men det gör jag nog imorgon istället.. Kröp under sängen igår där hittade jag en massa roliga saker som t.ex  en galje, pringelsrör, chipsmulor, diadem, deo och en massa damm! Haha... Garderoben is jag inte ens börja städa jag håller den ändå inte städad i mer än 3 dagar typ.. Nu ska jag försöka mig på att städa iallafall bordet och damsuga rummet och få fram alla saker under sängen samt renbädda.. Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0