@ kalix, töre, missions

Tjoho! Sitter just nu i mitt rum med Johanna och har just kommit hem efter att varit ute i stora töre och ... Varit jävligt coola på ett hemligt ställe med hemliga personer u know ;-) Nu har vi iallafall anlänt hemma hos mig och sitter och tar det lugnt. 
 
Tidigare idag har jag varit en snabbis till kalix och inhandlat mig ett par nya högmidjade jeans, var jävligt behövligt dö less mina trasiga svarta leggings som går sönder tjugofyrasju... Nåväl, nu ska jag göra något jävligt roligt med Johanna en fredagskväll som denna.  Kastar in bild på brallorna sen får vi höras någon gång i livet om jag överlever denna dag dvs. Hejdå!:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0