igår, idag

Har inte haft tid att blogga på hela dagen föräns nu, eller jag har haft tid men orken har inte funnits där. Har iallafall mått piss mestadels av dagen och legat i sängen och degat tills jag började piggna till. Då duschade jag, fixade mig och sen for hela familjen iväg hem till min syster bella och hennes familj och blev bjudna på middag. Mums! När jag kom hem har jag hållt på att lägga ut anonser på mina ridkläder. Lär aldrig få sålt dom haha, åh jag vill inte sälja dom... Dom väcker så bra, gamla och roliga minnen! Nåväl, jag måste släppa taget om mina gamla saker någongång... 
 
Igår vart det festligheter. Var mycket trevligt, var en massa trevligt folk hos Slava hela kvällen innan det blev att fara hem och säga godnatt. Mer än så har jag inte att berätta just nu iallafall, ska gå och tvätta bort sminket och snart krypa ner i sängen är helt sjukt jävla trött.. Ska bli skönt å lägga sig i sängen och myysaa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0