i väntan på duschen..

Tjaaaa, i brist på annat så tänkte jag att jag tar och bloggar. Ligger på sängen och väntar på att duschen ska bli ledig, har precis rivit ut hela garderoben för en tröja som jag var HELT säker på att jag inte satt i tvätten eftersom att jag aldrig användt den. Nåväl, efter att envisas med att inte kolla på en hylla i garderoben så gav jag med mig och rev ut den också, vad hittar jag då? Självklart tröjan. Vad fan gör den bland jeansen?!!?!? 
 
Hatar att leta kläder alltså haha.. Men nu är det hittat, så kriget är över för tillfället, ska väl kriga imorgon också.  Nu hörde jag att någon gick ut från toan så ska springa in dit och duscha nu innan någon hinner före. Känns som att våran toalett ALDRIG är ledig då jag ska vara där inne och toan & duschen på övervåningen är för läskig, vill inte ha besök av the grudge när jag duschar.
 
Ehyooo, peace maddafakkah. Hahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0