I always take life with a grain of salt,.. plus a slice of lemon,.. and a shot of tequila.

 
Hellåå!  Har precis krypit ner i min underbart sköna säng och sagt hejdå åt Johanna för drygt en halvtimma sen. Nu väntas lite oth tittande tills mina ögon sluts och jag far in till drömmarnas värld. Hoppas på någon riktigt jävla bra dröm, drömmen jag hade inatt fick mig bara att känna "fyfan tur det bara var en dröm" känslan då jag vaknade haha..  
 
Imorgon är det lördag, får se vad som händer då. Hoppas på roligheter men vi får se hur det blir. Får hoppas på att alla andra man känner är sugen på att ha roligt än att bara sitta hemma vid datorerna och inte göra ett piss. Nu tar jag och säger godnatt för denna dag. Vi hörs imorgon! Pusss.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0