hehe test

50 questions.
1. Vem var sista personen du höll hand med? Jag vet inte, brukar inte hålla hand med folk typ haha 
2. Är du högljudd eller blyg? Inget utav det 
3. Vem ser du fram emot att träffa? Massor! Åh, saknar sjukt mycket människor så det är sjut 
4. Är du lätt att komma överens med? Jadå
5. Har du någonsin gett upp på någon, men sedan gått tillbaka till honom/henne? Ye, stupid woman
6. Om du var full, tror du att personen du gillar skulle ta hand om dig? Gillar ingen, så nej 
7. Tror du att du kommer att ha ett förhållande två månader från och med nu? Nejnej
8. Någon från det motsatta könet som är i dina tankar just nu? Nej
9. Tycker du att det är obekvämt att prata om sex? Nej
10. Vem var sista personen du hade en djup konversation med? Vet inte, Emelie eller Johanna 
11. Vem var sista personen du fick en kyss av? Om jag nu minns det, heheee
12. När var det? Vet inte, någon helg sen, förra helgen?! Eller något 
13. Gillar du stora folksamlingar? Iblaaand, kan va kul
14. Tror du på lycka och mirakel? Lycka - ja, mirakel? Det hoppas jag väl mer på 
15. En bra sak som hände den här sommaren? Öh.. Helt ärligt, jag vet inte?! Typ att jag jobbade och fick pengar hahaha 
16. Skulle du kyssa personen du kysste senast igen? Säkert 
17. Vem hade du senast sex med och när var det?Jo jag skriver ut det här, heh nej. Men det var för typ.. ÖH någon vecka sen
18. Pratar du fortfarande med din första kärlek? Den existerar inte 
19. Tycker du om bubbelbad? Ja, äckligt nice 
20. Tycker du om dina grannar? Jobbiga, gamla, tråkiga och osociala 
21. Vilka är dina dåliga vanor? Har massvis med sånna 
22. Var skulle du vela resa? Vet inte riktigt var, men till varmare breddgrader!
23. Har du lätt att lita på folk? Det är väl helt olika från person till person 
24. Favoritdel av din dagliga rutin? Sova 
25. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Vet inte riktigt... Hm! Har flera saker jag är som "lite missnöjd med" som inte krävs mycket för att ändra på
26. Vad är det första du gör när du vaknar? Kollar klockan eller somnar om 
27. Tre måsten när du ska sova? Kolla serie, borsta tänderna och dricka vatten
28. Vem är du mest bekväm med när du är med henne/honom? Brudsen
29. Har någon av dina ex någonsin sagt att dom ångrar att dom gjorde slut? Haha ah
30. Vill du gifta dig? Jag vet inte, säkert 
31. Är ditt hår långt nog för att ha i en hästsvans? Ja
32. Vilka kändisar skulle du vela ha en trekant med?  ÅH!!! Kan man inte ha typ 100-kant istället?!?!  Går ju inte å välja bara 2 st..
33. Vem var senaste personen du sov med? Emelieeee
34. Går du i någon sport? Nej
35. Skulle du hellre leva utan TV eller musik? Musik tror jag, ELLER NEJ.. Åh jag vet inte!!!
36. Har du någonsin gillat någon utan att berätta om det för henne/honom? Neeej
37. Vad säger du under pinsamma tystnader? Skrattar ofta och säger sen " pinsamt tystnad "
38. Tycker du att ålder spelar någon roll i ett förhållande? Nejnej
39. Favorit klädaffär? Öh, har så många favvosar 
40. Vad vill du jobba som när du blir stor? Vet inte, inom vården iallafall
41. Tycker du att alla förtjänar en andra chans? Ja 
42. Om du är riktigt tyst , vad kan det bero på? Flera saker, men mest att jag funderar på något 
43. Ler du åt främlingar? Åt vissa :)
44. Favoritfärg? Rosa, turkost osv!
45. Vill du ha en rumskamrat? Hade inte varit helt fel.. 
46. Senaste låten du lyssnade på? Fuck U betta 
47. Vad är det elakaste någon har sagt till dig? Jag vet inte? O.o
48. Snällaste?  Å gud, jag har ingenaning!
49. Har du nyligen gjort nånting du hoppas ingen får reda på? Hahaha jaaa:(:(:(
50. Vilket språk vill du lära dig? Vill lära mig riktigt bra engelska, kan man engelska så klarar man sig rätt långt i andra länder typ :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0