google skrämmer mig..

Vet inte varför jag alltid googlar på allting jag känner inom mig, har jag ont någonstans, är jag sjuk eller så så googlar jag!  Nu googlar jag på min "törstighet" jag är ALLTID törstig, jag går alltid runt med vatten i väskan och dricker flera liter om dagen och är alltid törstig hur mycket jag än dricker...
 
Eftersom att jag redan kollat upp att jag inte har diabetes så återstår det nu antingen en njursjukdom eller alkoholproblem.. Fråga mig inte hur jag kan ha alkohol problem och dricker vatten, ni får helt enkelt googla fram det haha...  Vet ni vilket jobbigt liv jag har, dricka flera liter vatten om dagen resulterar 100 toalett besök per dag hahah....
 
Mitt liv suger, jag har helt enkelt en njursjukdom, alkoholproblem, diabetes (även om testet var negativt), alla sorters cancer, hjärtproblem, gallstensproblem (det är faktiskt sant! haha..). Okej, allt utom gallstens problemen är bara sånnadär saker jag inbillar mig.. 
 
Fan för google,  varför bloggade jag ens om dethär? Fan vad onödigt haha.. Nu ska jag dricka vatten å se pll tills jag somnar. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0