GODNATT?

Helu, befinner mig just nu i soffan och har skittråkigt. Tänkte att jag skulle gå hit och sätta mig och vara social med Linn som satt här helt ensam i mörkret men så sitter hon och kollar på Dallas och helt totalt skiter i mig... Vem fan kollar på dallas?! Vem fattar ens vad det handlar om... Inte jag iallafall, ska fan ta och lägga mig i sängen, se pretty little liars och sova!
 
Imorgon är det skola, igen.. Känns som att jag drömmer bara om att jag har börjat skolan så just nu väntar jag bara på att få vakna upp och inse att jag har sommarlov, men nix.. Det har inte hänt ännu på tre jävla dagar! Imorgon slutar jag tjugo i två, jävligt skönt att jag inte har mer än en lång skoldag. Tack schema läggaren, detta får mig att orka stiga upp på morgonen! Nä, nu säger jag godnatt..
 
Nej Evve.. Du får inte sakna ditt svarta hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0