fredag!

 
Godmorgon! Är vid liv nu, eller nä tror faktiskt jag fortfarande är lite död men förhoppnings vis börjar jag leva snart! Har iallafall vaknat för något tag sen, nu ska jag stiga upp och fixa mig nå käk eftersom att magen kurrar upp till 100. Känns jobbigt som fan...  Idag är det fredag, och idag är det prick 4 veckor tills jag fyller år WIHO! Vem räknar liksom inte veckorna tills man fyller år?! Ni e ju .. Sjuka isåfall!!  
 
Bara för att kunna vakna till gör jag ett sånthär töntigt test man egentligen ska göra på bilddagboken, eller vafan det nu heter nu mera. Men det är jävligt bra tidsfördrig och bra sätt att få mojsa upp sig och bli lite piggare. Vi hörs senare!

100 frågor om dig själv!

personligt:
1. ditt namn? - Evelina Eriksson
2. korrekt ålder? - 15 år 11 månader och 3 dagar 
3. längd? - 165 typ 
4. vikt? - Vet inte riktigt nu hehe
5. smeknamn? - Evve
6. vart bor du? - Tööre
7. vad gör du på fritiden? - Sover, umgås, festar, shoppar osv hehe
8. beskriv ditt utseende - Ni får kolla på bilden ovanför istället.. Så mycket enklare!
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - Finns ju flera små saker man skulle vilja ändra påå
10. vad är du mest nöjd med? - Vet inte, svårt juu
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - Ganska korkad ibland i vissa situationer, haha... (bara ibland) och sen så är jag väl en snäll och trevlig person. Jag är absolut en glad person, älskar roliga saker och älskar trevliga människor. Är väl dock kanske inte samma glada, positiva person med alla människor, finns ju folk som älskar negativitet...... -.- 
12. vad vill du jobba som äldre? - Någonting inom vården
13. hårfärg? - Blont, brunt, blått, grönt, gult och orange hahhehe. Kanske inte blått & grönt.. 
14. ögonfärg? - Blåa 
15. någonting du vill berätta om dig själv, som ingen av oss vet?-  Åh.. Jag vet inte!
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - Vissa dagar ja :)
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Om jag ska ut på festligheter eller liknande så ja, annars är jag hemma eller umgås med några vänner är jag faktiskt inte så jätte brydd över att vara fixad 
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? Jag vet inte??
19. någon vana? - Knäcka fingrarna hela tiden och pilla i håret 
20. lyckotal? - 7

vänner/folk:
21. vad heter din bästa vän? - Har flera, men den som står mig närmast och som jag umgås mest med är nog Emelie :)

22. hur många vänner har du? - Brukar inte räkna sånt. Men alledens tillräckligt många:D

23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Det vet jag inte 
24. vet många personer vem du är? - Beror väl på i vilka åldrar det gäller, gäller det alla så absolut inte haha 
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Mest troligt inte på den skolan jag ska börja nu men på min gamla så vet nog dom flesta 
26. när var du senast med någon kompis? - Iförrgår
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar?- Nej absolut inte, umgås med dom jag känner för att umgås med!
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - Emelitoo :)
29. vem sov senast hos dig? - Kan inte kallad en personen vän som sov här senast så ni får inte veta hehe

romantik:
30. vill du ha ett förhållande? - Asså, ja med en person som verkligen känns rätt att vara med. Annars nej!
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Äldre 
32. är du kär? - Nej
33. tycker någon om dig mer än som vän? - Vet inte, tror jag inte :)
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - Kanske inte just nu, men det kommer väl!
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Flera mil, hahah
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Man brukar ju säga " Utsidan ger insidan en chans" Men det vet jag väl inte så mycket. Självklart brukar jag väl oftast gå lite efter utseendet till en början tills man lär känna personen. 
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Haha jadå 
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Nej det vet jag inte 
39. i din klass? - Nej

från kram till sex:
40. har du kramat motsatta könet? - Jaaaa....
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Haha visst 
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? - Men herregud.. Ja
43. har du pussat någon i motsatta könet? - Jaaa
44. har du pussat någon i medsatta könet? - Ja
45. har du pussat den du tycker om? - Jaaaaaaaaa
46. har du pussat någon inför folk? - Men.. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
47. kysst någon inför folk? - Samma där
48. hånglat inför folk? - Där med 
49. vem var ditt första hångel? - Minns inte .. Heh....
50. hur många har du hånglat med under en kväll? - Vet inte riktigt 
51. vem är ditt bästa strul? Vet inte.. Vet iallafall det sämsta!:D hahaha
52. och vem är ditt senaste? - it's a secret
53. ditt snyggaste hångel? - Finns ju faktiskt många som delar första plats.... HAHAH nej vad störd jag är ..
54. skäms du över att hångla inför folk? - Nä, men brukar inte vara någonting jag gör ofta
55. haft sex med någon på offentlig plats? - Beror på vad som menas offentligt. Inte öppet bland alla folk men på ett ställa där många människor är - ja 
56. haft sex överhuvudtaget? - Ja
59. blivit dumpad efter sex? - Är det one night stand så äre ju inget efteråt:)
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Ja 

61. har du gjort något av detta med de medsatta könet? - Inte sex, men puss, kram, strul 

tankar & skit:
62. har du någon fobi? - The grudge, människor som klär ut sig till typ sånna här gossedjur typ på marknader, vissa affärer eller som då det händer något är livrädd för dom där jävla "kostymerna".. Och så maskar, fisk och en massa annat. 
63. har du någon allergi? - Nixpix
64. vad tänker du på innan du somnar? - Tänker nog inte på något speciellt 
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? -Utseendet 


HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Både och!
67. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Båda, fast föredrar nog galen kväll med tjejorna ;-)
68. vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Det är svårt att säga när man aldrig har varit kär, så just nu skulle jag väl sätta mina bästa vänner före 
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - Vet inteee, så mycket tanketid tar dom faktiskt inte upp 

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. runkar du regelbundet? -

vad väljer du?
74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13? - Icke oskuld 13 tror jag.. Eller ÄH vemfan bryr sig om när man förlorar oskulden.. Det har ju blivit så jävla oviktigt ändå så knulla bara på, gör vad ni är bäst på ! Folk har ju redan lyckats förstöra förlovningens mening så varför inte förstöra oskuldens oxå!

75. vänskap eller förhållande? - Dumt... Vänskap hade jag nog valt. Vännerna står alltid kvar medans killen kanske kan vara borta dagen efter. 
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet?-  Fulaste med finast personlighet, sånt gör fula person så mycket finare!
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? - Underkläder 
79. hur gammal är du helst i mellan 10-20? - 18

skulle du?
80. kunna byta liv med någon? - Beror på med vem 
81. isåfall vem då? - Vet inte 
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Runka, knulla, stå och pissa.. Och vad fan mer?! Har ju haft hur många idéer som helst om detta men nu är det fan stendött..
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 ?- ASSÅ... HAHAH, skulle typ göra det... Nej men jag vet inte.. PENGAR ALLTSÅ... 
84. kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva?- Vidriga frågor..
85. kunna sova ute på vintern? - Har jag redan testat på och klarade det inte så nej...
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - USA!  Tror jag.. 
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Ciggaretter - Ja.... Droger - aldrig i hela mitt liv 

klädstil:
88. anser du dig själv vara en speciell stil? - Nej, ser typ ut som alla andra
89. vad klär du dig i oftast? - I kläder som typ alla andra har?!
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? - Oftast är jag hemma  så nej 
91. klär du dig dyrt? - Ibland:D 
92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - Vanligt typ

Senaste månaden har jag? 
93 har du pussat någon? Ja
94. Haft sex? - Ja

95. fått en kram av en helt okänd? - Ja

96. ringt någon? - Ja 
97. blivit uppringd? - Ja 
98. funnit kärleken? - Nejj
99. kollat på google? - Ja haha 
SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta? - Typ en kvart?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0