@emelies place

Tänkte ta och visa er att jag lever idag, också.. Haha!  Sitter just nu i Emelie's säng och myser med en av hennes kissar medans Emelie är någonstans haha. Har flyttat hit för några dagar och sällskapar Emelie, kom hit igår och då tog vi det bara chill, Elin & Amanda kom förbi hit några timmar så blev att umgås med dom också. Idag vet jag inte vad vi ska hitta på men imorgon ska vi iallafall upp före fan och åka till piteå med hennes familj eftersom att hennes pappa skulle ha rallycross bilen på nolian som är där. Blir nog kul det, har faktiskt aldrig varit på nolia tror jag :D  
 
Nu ska jag ta och leta rätt på Emelie och hoppas på att hon inte är allt för långt borta i detta hus. Känns just nu jobbigare än någonsin att ställa sig upp från sängen och gå och leta. Men jag ska göra det,, snart..... Vi hörs kanske nå mer senare eller så hörs vi imorgon eller på torsdag. Vi får helt enkelt se! PUSS
 
För snygg för att visas, eller hur var det nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0