dead and gone

Idag hatar jag livet, sista dagen av sommarlovet har kommit.. Hur ska jag orka med skola? Hoppas iallafall att mitt schema är lika bra som det ser ut å vara på kalix.se och inte hinner ändras för då hoppar jag av skolan och dör. 
 
Idag mår jag piss, har ingen annan än mig själv att klandra. Hade en helt okej kväll igår, hade självklart kunnat vara bättre men det kan ju inte alltid vara skitroligt, tyvärr..  Nu ligger jag i sängen, har bakis ångest och mår illa. Hatar livet, nu ska jag beklaga mig lite åt chrille sen ska jag se vd tills jag måste duscha. Självklart ska mamma ha middagsbjudning dagen jag mår som sämst, hon gör det säkert med flit..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0