BRUNETT Å HET JO TACK JAG VET

Hellu! Idag har jag haft världens ovärdaste skoldag. Slutade kring halv 11, åkte hem, hann vara hemma en halvtimma drygt innan jag for till kalix igen för klippning och toning! Nu är jag brunett igen, fan vad skönt. Ska senare till Emelie så ska hon få sätta in nailhair på mig, dock jävligt skönt å vara korthårig men det går ju inte att göra någonting med håret då...  Nåväl, kastar in bild på resultatet!! 
 
Känns surt att få klippa bort mitt hår när det äntligen blivit längre men det var en jävla rishög sen alla blonderingar..
Såhär blev iallafall resultatet av klippning och toning, enjoy!

Kommentarer
Postat av: Linn

Håret blev ju superfint! Håll dig nu till den här hårfärgen :)

Svar: Ja, ska fan göra det :D
eveliinae.webblogg.se

2012-09-01 @ 17:31:12
URL: http://linnnerikssoon.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0