70 frågor innan läggdags!


 
1. Är du beredd? - Jag e redoo
2.okej då börjar vi - Okej..
3.vad heter du? - Evelina
4.hur gammal är du? - 15
5.hårfärg? - Blont, orange, brunt & fult
6.lång / kort? – Kort för inte fan är jag ju lång, men inte så hemskt kort heller hehe
7.skostorlek? – 37
8.använder du bh? - Jaa?
9.om ja vilken storlek har du? – 80C/D, beror på hur bh'n är i storleken
10. vad har du för färg på dina underkläder? – Right now? Svarta 
11. är du kille? – Nix 
12. är du tjej? Yes 
14. är du singel – Absolut
15. skulle du kunna starta ett förhållande nu? – Nej
16. är du intresserad av nån tjej/kille? - Inte det heller
17. är du i ett förhållande - Nej
18. är du tjock? - Klart jag är, måste börja träna igen.. Åhnej vad jobbigt!!
19. kan dina föräldrar lita på dig? - Jadå
20. har du glasögon? - Ja, blind som en idiot
21. har du bra självförtroende? – Helt ok, vissa dagar
22. har du blivit sviken nån gång? - Ja, har väl dom flesta blivit 
23. hur är ditt humör just nu? - Trött
24. har du testat på knark? - Nej, kommer aldrig göra det heller det är helt säkert. 
25. har du druckit dig full nån gång? – Ja
26. har du testa snusa? – Ja
27. tycker du om jordgubbar? – Vem fan gör inte det
28. har du några syskon? - Yes I have
29. vad har du för mobil? – Samsung galaxy gio s5660
30. tycker du om att sola? – Det är jävligt tråkigt, men ibland skönt och man blir ju brun så ja okejdå lite!
31. gillar du grillat? – Jadå
32. går du på någon sport? - Nej
33. spelar du något instrument? - Plingar på min gitarr då&då men inte alls lika mycket som förut 
34. favorit film? - I don't know 
36. vem skulle du offra allt för? Min familj, absolut!
37. lunarstorm eller bilddagboken? Bdb 
38. Vad har du gjort idag?- Sovit, vaknat, fixat mig, ätit, varit på skolan, tagit bort löshår osv 
39. Är du snygg? – Klart jag är , rawr
40. vad är de bästa med dig? – Jag vet inte? Hatar den frågan.. Den har kommit upp 100 gånger den här veckan typ!
41. vad är de sämsta med dig? – Jag vet inte.. Alla har ju sina brister, även jag!
42. kan du cykla utan händer? Om typ att släppa dom i några sekunder gills så ja!:D
43. har du moppe? - Ja
44. har du körkort? – Inte bilkörkort men på symaskin.. heh
45. trivs du med det? – Ja, som fan.. Det känns jävligt bra och säkert!
46. har du magrutor – Neeeej :(:((
47. vart bor du ? -Töre 
8. trivs du där? – Trivs gör jag, men vill inte bo här eftersom att det är så satans öde 
49. favorit stad? – Vet inte har inte varit å så jävla många städer som jag kommer ihåg..
54. hip hip hora eller fjorton suger? Hip hip hora, fast båda är jävligt utnötta nu
56. vad tycker du om bögar? – I love them!
57. ska din tjej/kille helst vara lång eller kort? – Lång
58. vad tycker du om fotbolls-vm? – Ointressant, ibland..... 
60. om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? - America! Fast skulle vilja flytta runt lite överallt!
61. gröna lund eller liseberg? – Vet inte 
62. snusar du? Nej
63. har du tröttnat på frågorna? - A long time ago
64. bra då fortsätter vi - Fuckkkkk
65. har du egen dator? - Ja 
66. egen tv? - Ja
67. har du dvd? - Ja
68. har du boxer? - Ja
69. har du stor säng? - Lagomt stor för två!:D
70. har du stort rum? - Lagomt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0