2 timmar senare..

Efter två timmar så är jag löshår fri nu! Fan vad skönt... Tog dock 2 timmar.. Att få ut själva löshåret tog väl ingen vidare lång tid men att sen borsta ut dom små tovorna där fästerna har suttit tog TID.. Haha! Nu är det fixat iallafall... Fan vad det kommer gå fort å duscha & få håret torrt nu när man inte har sådär satans långt och jobbigt hår, dock får jag bara njuta av det tills helgen då jag mest troligt sätter i mitt nya löshår, borde egentligen låta håret vila och inte göra någonting med det... Men en sista löshårs insättning sen ska håret få vila och växa!
 
67 löshårs slingor av 100.. Jag har alltså tappat 33 st, inte undra på att de var tunt..
Hahah, min korta svans.. Nästan lite söt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0