värdelösa lov!!

Efter middagen idag så la jag mig i soffan och skulle se tv, vips så fem minuter senare ligger jag och sover stenhårt ända tills nu!  Är helt slut,  direkt jag får lov och gör ingenting alls så blir jag bara tröttare å tröttare och längtar till skolan igen.. Lov suger på ett sätt - Man gör ingenting på dagarna eller veckorna, dvs man är syssellös! På helgerna dricker man bara en massa alkohol och har kul för stunden.. 

Varför har jag inte körkort så jag kan köra var jag vill, fara var jag vill och vara rik på det så jag kan göra vad jag vill också.. Tur så har jag fullspäckade helger ända tills maj! Men hur ska jag överleva veckorna, eller ja skolan börjar ju snart igen så då har jag ju någonting att göra på dagarna förutom att sova bort dom och äta en massa onyttiga saker...

Idag är jag negativ, JA
Idag vill jag ha roligt med människor, JA
Kommer jag ha roligt? NEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0