Svar på frågorna från frågestunden!

Emma:
Hår produkter du använder?:)
3 Favorit affärer?
Dom 5 Närmsta vännerna?

svar:
Använder inga speciella hårprodukter, tvättar håret med schampoo och balsam från Elvital, sen har jag i värmeskyddsmedel i håret från loreal!


Anonym:
Har du någon pojkvän?

Om du är singel, har jag någon chans då????

svar: Nej

Fuckinganonym:
Bästa sexställning?;-)

svar: Standard fråga? Haha, doggy typ

Alexx:
Är du kär?
Varit kär?
Tips på hur man ska kunna komma över någon?

svar: Nej det är jag inte!
Ja det har jag väl
Alla människor är ju olika, vissa kommer ju över en hur snabbt som helst och vissa kan sitta och älta det hur länge som helst! Men kanske att inte ha så mycket kontakt med personen för har du det kan det göra allt mycket svårare, skriv inte med personen eller prata med den särskilt mycket, ignorera den och försök inte lägga ner allt för mycket tid på han/hon  Det är väl dom "råden" jag kan ge som faktskt funkat för mig!

asdf:
nämn några 95or du skulle villa lära känna :)

svar: Finns väl inge speciella jag faktiskt tänkt på att jag verkligen skulle vilja lära känna så vet ej :)

andREAS:
varför är du så jävla snygg för?

svar:
Vet inte, får väl tacka mina föräldrar för att en blandning mellan dom blev jag! ;-)

elinthebest:


tips på bra serier man kan kika på?
vad vill du jobba som, som vuxen alltså?
bästa filmerna du vet?
din favoritlåt för tillfället?
har du någonsin varit kär? isf, hur märkte du det?
hur många unika läsare har du?
när ska du göra en videoblogg?
varför är du så jävla sexig?

svar:
Pretty little liars, oth, oc, dh, gossip girl, sons of anarchy osv!

Vill jobba med människor, helst äldre människor, orkar jag gå högskola har jag funderingar på sjuksköterska :)

Åh, jag vet inte.. The hunger games, twilight filmerna, harry potter också!

Den låt jag nöter mest nu är väl en sång för fred!

Jag har väl varit "kär" kanske inte sådär riktigt riktigt mycket. Men småkär, självklart! Hur jag märkte det, hm.. Vet inte, man som bara vet det, man känner det när man ser personen och är med den!

Nu har jag bara kring 250-300 unika!

Då jag vågar... Hahaha!

Får väl säga som jag sa tidigare, jag får väl tacka mina föräldrar för det!;) Du är rätt sexig också!!

Ida:


Hur lång är du?
Vilket skostorlek har du?
Har du ngt husdjur?
Vilken är din förebild?
Vilken är din favoitartist/grupp?
Vad är det bästa du vet?
Vad är det sämsta du vet?
Vad vill du jobba med när du blir äldre?
Vad tkr du om LKG?

svar:
165 cm
37
Nepp!

Har ingen förebild faktiskt

Har inget speciellt "favvo" band eller så!

Det bästa jag vet är att sova, festa, vara lycklig & kär!

Att vara sjuk, ha tråkigt osv..!

Finns svar på det ovanför!

Jag tycker väl inget speciellt om det!

Ida:


Vad ska du gå för gymnasium?

svar:
Har sökt in till Vård & Omsorg och kommit in där prenumenärt. :)

ANONymMM:


Hur många ska en person ha haft sex med för att vara äcklig/slampig för dig?

svar:
Har ingenaning, beror ju helt på.. Är det en brud som är ute efter att ligga med så många som möjligt så är det ju äckligt hur få/många hon än legat med.

Är det där emot någon som varit tillsammans med många killar och haft seriösa förhållanden med dom och hyfsat långvariga kan jag ju inte säga att hon/han är slampig för att hon har legat med sina pojkvänner.

Kan inte sätta någon siffra på det, men ni kanske förstår hur jag menar, ovanför.

Matilda Bergström:


Vad tycker du om mig?=)
Vem/vilka är dina närmaste?=)
Vad är det bästa med dig? =)

svar: Tycker du är en söt, snäll och trevlig tjej! Känner inte så himla bra, men det jag har pratat med dig och så så tycker jag du verkar som en super trevlig och bra tjej :)

Mina absolut närmsta är väl emeliex2 johanna elin jennelie amanda josse & sofie, har säkert glömt någon jätte viktigt nu..

Åh, så svårt att veta vad som är bäst med en själv, men att jag alltid står upp för vem jag är och säger vad jag tycker och tänker och gör det jag vill och inte bara gör vad alla andra vill och ber mig göra :)

^^:


Största misstaget du nånsin gjort?
En person du saknar & varför?
En person som förstår dig bäst?

svar: Vet inte faktiskt.
Farmor, för hon har varit uppe i himlen i 8 år för länge nu!♥
Emelie Tiger, always

du vet vem:

Vad är det bästa du vet?:)

svar: Sova, festa, äta, umgås med vännerna, ha roligt och sånt:) LEVA LIVET också!


Blev något helt fuckat med inlägget så allt hamnade på mitten och blev avlångt.. alla rader är lika långa och fula, haha fan vad irriterande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0